Darba laika uzskaites sistēmas

Hikvision piekļuves kontroles sistēmas piedāvā darba laika uzskaites funkciju. Darba laika uzskaites automatizācija ļauj veikt darba laika kontroli un uzskaiti, tādejādi paaugstinot darbinieku darba kvalitāti. Darba laika uzskaite ir noderīga, lai iegūtu datus par darbinieku ieejas-izejas notikumiem un veidotu datu bāzes.

Hikvision piedāvā laika un apmeklējuma termināļus, ar kuru palīdzību var veikt darba laika uzskaiti. Pastāv vairāku veidu termināļi, tādi, kuros izmanto karšu lasītājus, pirkstu nospiedumus vai abus. Šobrīd arvien populārāki kļūst sistēmas ar sejas atpazīšanas tehnoloģijām.

Pirkstu nospiedumu termināļos ir jaunākā biometrisko pirkstu nospiedumu un sejas atpazīšanas tehnoloģija, kura palielina drošību un nospiedumu/sejas viltošanas neiespējamību. Uz termināla ir LCD ekrāns, lai rādītu laiku, datumu, nedēļu un apmeklējumu informāciju, tas var darboties vadu tīklā vai Wi-Fi pārraides režīmā. Sistēma atbalsta maks. 3000 lietotājus, maks. 3000 pirkstu nospiedumus un maks. 10000 notikumu ierakstus, ka arī divus apmeklējumu autentifikācijas režīma veidus: autentifikāciju veic persona, autentifikāciju veic ierīce. Terminālis spēj veidot automātiskās atskaites.


Laika un apmeklējuma termināļa galvenās iezīmes:

  • Viegli izmantot – pirkstu nospiedumu, karšu vai sejas atpazīšanu;
  • Viegli uzstādīt – ērta uzstādīšana uz sienas;
  • Viegli pārvaldāms – var pārvaldīt, izmantojot Wi-Fi un mobilo lietotni;
  • Viegli izsekot – no iekārtas var eksportēt laiku un apmeklējumu pārskatus, izmantojot USB, un viegli izsekot apmeklējumu.

Darba laika uzskaite, tas ir novatorisks risinājums darba laika uzskaitei un kontrolei.

Close Menu